Staalhandlen ApS
Slotsgade 1
9330 Dronninglund

Tlf 92901902

CVR-nummer: 41388110

1. Betaling på Staalhandlen.dk

1.1 Betalingskort – Staalhandlen.dk modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard og JCB. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes, (låger og rionet på mål når produktion påbegyndes).

1.2 Valuta & moms – Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er incl. moms.

1.3 Sikkerhed – Staalhandlen.dk bruger en godkendt betalings-server, der kryptere alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

1.4 Manglende betaling- varer leveret af Staalhandlen.dk er Staalhandlen.dk’s ejendom ind til disse er betalt. Og kan ikke indgå i eventuelt bo.

2. Levering

2.1 Leveringstiden for varen – Staalhandlen.dk sender varer på alle hverdage. Ved ordre indgået inden kl. 16:00 på en hverdag, vil varen oftest være fremme den næste hverdag. Dog kan der forventes en normal leveringstid på 1-3 hverdage efter bestilling på standartvarer. Ved specielfremstillede varer, bl.a. varer der skal til-rettes,  kan der forventes ekstra leveringstid.

2.2 Leveringsmetoder – Pakker under 20 kg. afsendes med Post Danmark. Alt andet leveres af Danske Fragtmænd, direkte fra leverandør eller Staalhandlen.dk´s egen bil.

2.3 Gratis Levering – Ordrer pålydende på min. kr. 10.000,- og derover, leveres gratis. Fri fragt på ordre på min. kr. 10.000,- gælder ved levering til fastland og brofaste øer, dog gælder det ikke ved levering til ikke-brofaste øer. Ved varer der laves specielt eller på mål der ikke er angivet i vareberegnere gælder fragtfri ved kr. 10.000,- IKKE.

2.4 Leveringspriser – Fragtpriser (eksklusiv ikke brofaste øer): Nordjylland, fra kr. 500,-. Midt, Sønderjylland & Fyn fra kr. 500,-. Sjælland & Lolland Falster fra kr. 500,-.

leveringer foretages af ekstern leverandør: skriver man leveringsdetaljer på selve ordren, er der ikke garanti for at ønsket opfyldes. Hvis man ikke er hjemme ved leveringen, aflæsses der hvor det for chaufføren giver mening.

3. Montering

3.1 Montering & Opsætning – Med mindre det specifikt er aftalt, da er opsætning og montering aldrig med i den angivne pris ved køb af varer på webshop, heller ikke ved speciel fremstilling af varer. Forhør nærmere hvis du har spørgsmål til dette, vi monterer ikke!

4. Reklamationsret

4.1 Reklamationsret – Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation. Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet / ydelsen.

4.2 Returomkostninger – Kunden dækker selv returnerings omkostninger. Alle andre udgifter vedrørende den returnerende vare vil du få betalt tilbage efter modtagelsen af varen.

4.3 Udgifter forbundet med for sen/forkert levering af varer, sendt fra lager eller direkte fra leverandør er Staalhandlen.dk uvedkommende og betales derfor ikke. Skader opstået i forbindelse med levering ( her menes skader på modtagers ejendom) er en sag mellem fragt firma og modtager, der betales derfor ikke erstatninger af Staalhandlen.dk .

4.4 Ved returnering – Rettes henvendelse til Peter R. Mortensen på telefon 92901902 og reklamationer sendes til:

Staalhandlen ApS v/Peter Risgaard Mortensen
Slotsgade 1
9330 Dronninglund.

Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.

5. Refusion

5.1 Refusion – Hvis der er aftalt refusion, så bedes I sende jeres bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb.

6. Fortrydelsesret

6.1 Fuld returret – Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores Webshop. Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.

6.2 Udnyttelse af fortrydelsesret – Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen. Meddelelsen skal gives pr. mail på drl.landhandel@gmail.com. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.

6.3 Returomkostninger – Returneringsomkostninger skal du selv afholde.

6.4 Varens stand, når du sender den retur – Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købs beløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi. For at modtage hele købs beløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

6.5 Fortrydelsesret bortfalder – Fortrydelsesretten bortfalder, hvis du har købt en vare, der er fremstillet specielt til dig.

Klagemuligheder – oversigt og links:
Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Link: www.forbrug.dk

7. Forbehold

7.1 Forbehold – Der tages forbehold for ændringer uden varsel – såsom pris- og kursændringer, ændringer i produktets specifikationer, samt trykfejl, prisfejl, fejl i fragtpriser, samt forkerte billeder til produkt.

Læs også vores privatlivsindstillinger her.